18.12.08

being shoppingless

lately ni baru aku sedar..laaa dah lame aku xshopping baju...

where have my nafsu membeli belah gone?

haish sejak balik dr jepun ni n shopping kt sane aku mcm dah xbernafsu nk membeli baju kat mesia ni..aku cume terase nak menghabiskan duit aku beli gajet2 n mende2 yg xsepatutnye seorang perempuan normal beli..yeah like dslr camere, psp, ps3, wii sport, speaker kete..haha plus jersey man utd, training jersey drang lg..haha aku g beli nike ACG rayong sandal yg hargenye aku rase boleh cekup blouse n jeans kt zara..iskk...

at the end of the day..xpela xde baju baru pon..org lain lg susah..2 kat afrika 2 drang mane ade baju cap mng ke, guess ke..ish

2 comments:

Anonymous said...

nien..kat africa tuh pn deorg mne ade psp,ps3 wii etc

niena said...

hahaha ok2..psp org bagi!!