8.2.09

CRYING SUNDAY



oh i never thought that i will cry the hold day today..i watched desperate housewives episode 9-13, n i cried..i cried along the series..i cried soundly.whut the hell??right?huh u're moron niena..hah..haha i hv to go to mamaks tonight to watch football as usual..tp dah mate bengkak2 cmni..haih

yeah i am 24 years young n im a cry baby, n sumpah i dont feel good about it. i hate me yg senang nak nangis ni.my mom said when i was a kid, even the hot sunny day made me cry.n they called me 'puteri lilin' n 'puteri sekentut' (i dont know wut puteri sekentut means)huhu

n yg plg i hate the most is when i feel like to cry when my ordered food lambat served..like org lain nye mknn dah lame sampai n dah nak abis dah pon, n mine still xdpt lg.n plus tgh lapar gell time 2 siyes aku akan nangis even kat mane2 restaurant or mamak's skali pon..(ask them whose have been there trying to make jokes whenever i start to cry)hahahah niena stupid dumbdumb! tp ade skali 2 mamak 2 kasik free je sbb food aku lambat sampai..haha (opcoz pas tgk mate aku merah2) ye aku malu!!shit! n pnah jgk onetime ni my housemates lupe nak check makanan yg dikirim cukup ke x n its turned out to be mine nye yg xde..apelagi bermulelah sebuah drama....hahahahaha sorry guys aku mmg sensitif bab2 makanan ni kot...hahahahahah :)

series im not proud of myself yg suke nangis ni, byk lg mende yg boleh buat aku nagis in blink of time..mcm smlm pon aku dah bergenang2 sbb pisang n 100plus yg aku bli for my bf's futsal team, abis team lain mkn..even satu psg n setitik 100plus pon xtinggal.bodo kan??siyes xnak halalkan..huh wutever, the fact is im a cryer n i think im not the only one..do u?hehe helo dont blame me, maybe it is in my genes or dna..hahaha my mother was a cryer too(haha) plz dont hate me..hmm :)

till now people..my eyes still blur at the momment~

2 comments:

livingblossoms said...

Hi niena..Jinan here..you're a cryer eh? ok la tu..aku ni, tak reti nak nanges walaupun occasion yg patut nanges..mungkin kekurangan air mata? hehe..ke hati batu..ntahla..ok, before start merepek lagi, take care! Link me up babe k..

niena said...

jinan!!ok2 dah taruk ur link..hahahaha seriously, mst ko tabah orgnye..baguslah!xmcm aku :( skt2 nak nagis..cengeng!