5.2.09

I SAID TO MYSELF



mlm td i said to myself - 'niena, mlm ni jgn download2 lg, b4 tdo off sopcast, off laptop, nnt hang lg. esok bgn pg, if mls g lab, u better start write tesis, ingat niena!!'

pd td kul 8 saye call bf saye - 'B, bgn g lab, eh, morning baby!!(die marah kalo xwish goodmorning. he) bgn ye, g lab.niena nak tdo lg.nnt niena bgn.baby jgn tdo blk tau.babai' n then i grabbed the eyemask n covered my eyes from that shiny, annoying sunshine.(haha sian matahari) i said to myself - 'nnt nak carik curtain lg gelap la, tp curtain ni kan cantik? hmm xpelah xyahla bazir2 beli curtain baru n ......'


kul12 saye terjage sbb ade missedcalls n 5 messages, i said to myself - 'isk niena dah tgh hr ni, bgnlah.huh.cpt2 bgn n start write tesis!'
kul1 i turned on my laptop n i said to myself - 'xpelah check email n facebook dulu n sambil2 2 nak download la Vicky Christina Barcelona.jap je, jgn risau' n i opened up mt playlist which have Viva La Vida or Death and All His Friends + Little Voice.

kul2 saye disini n xstart2 lg writing n again i said - 'bodola ko niena..mcmla ade org bace pon ape yg ko tulis kat cni'

kul2.45 im still here n finally i say - 'xpela nnt2 la start writing, sempatnye jgn risau.ko kan suke last minute's keje, lgpon xde driving force lg - xde pressure.hmmm' (adekah aku yg bercakap dgn diri sendiri atau aku sebenanye ade imaginary fren yg dah lame wujud tp aku xsedar (huhuhu) ke atau setan yg suruh aku buang mase lg??) huh ye baik! saye akan start writing jugak saat ini!syuuh syuuh setan, jgn dkt ngan aku.pergi2! huh bye y'all!


ps : sebenanye mak aku marah gell kalo dgr aku ckp sorg2.n aku pon dah byk kali ckp 'niena, stop talking to urself!!nnt ko jadik giler!!' am i??

6 comments:

Raieza Hanim R said...

Eh I read yours laa =)

Hanim Hani said...

bido, i read urs too!=)

niena said...

ye ke iej?? tq for pinjamkan ur eyes n ur time~ haha :)

hanim, never thought or knew u were here..xbg salam ni..hahaha ;p

Haneesa said...

saya juga bloghopper tegar :)

SHAHIRA A. said...

nien i love love love the header! *rindu*

niena said...

oh freespirited12..jenuh ku pikirkan siapekah kamu..penolong ketue murid kolej saya rupanya..selamat melompat-lompat ya!kalo lompat cni lg next time, tgglkan lah jejakmu supaya senang ku jejakimu..hehe ok kakak? :)

oh bubulkusayang..tidak akan terjangkau akalku jika bukan keranamu..hehehe nnt aku buatkan utkmu, utk ditampalkan kat cermin makeup blkmu.ok babe?